Koagulacja i fałszerstwo – w oparciu o nauki i lekcje polityki od 1905 r ad

Zwolennicy prawa argumentowali, że jedynie nadzór ze strony rządu federalnego może zapewnić, że leki będą dokładnie oznaczone i wolne od jakichkolwiek zafałszowań – trującego lub innego dodanego szkodliwego składnika, który może uczynić taki artykuł szkodliwym dla zdrowia. 3 Jak zauważył Philip Hilts , Zmiana polityki, która pojawiła się w związku z tym prawem, była fundamentalna. Było to stwierdzenie, że zadaniem rządu jest ochrona obywateli przed niektórymi rodzajami handlu, a nie tylko ochrona handlu 3. Przez kilka dziesięcioleci dodatkowe prace opierały się na podstawach ustawy o czystej żywności i lekach. To pierwsze prawo nie zmusiło producentów do wykazania bezpieczeństwa lub skuteczności ich produktów; wymagania te zostały dodane odpowiednio w 1938 i 1962 roku. Ale w ostatnich dziesięcioleciach, podczas gdy rozwój biologii jeszcze bardziej rozszerzył naszą zdolność do zrozumienia i kontrolowania fizjologii, mniej korzystny rozwój polityki zaczął podcinać zdolność kraju do zapewnienia czystości i bezpieczeństwa dostaw leków.
Pierwszym z nich była stopniowa erozja przekonania, że rząd musi odgrywać centralną rolę w ochronie zdrowia publicznego, któremu towarzyszy odejście od wielu wartości i celów Ruchu Postępowego. Wielki rząd został namalowany jako poważne zło, a deregulacja została zaproponowana jako najlepszy sposób ochrony interesów Amerykanów związanych z podróżami lotniczymi, polityką finansową, prawami pracowników, opieką medyczną i innymi dziedzinami życia. Począwszy od lat 80., poleganie na rządach w celu ochrony zdrowia populacji zaczęło być podcinane przez przekonanie, że rynek może zapewnić jakość i wartość w różnych wrażliwych obszarach związanych ze zdrowiem, w tym podaży narkotyków. W swojej najbardziej skrajnej formie ta logika sugerowałaby, że na przykład firmy sprzedające zanieczyszczoną heparynę ostatecznie przestaną ekonomicznie i zostaną zastąpione przez firmy, które sprzedały czystszą heparynę (chociaż nie jest jasne, w jaki sposób rynek pomógłby pacjentom, którzy mieli śmiertelne reakcje alergiczne, zanim staną się niewidoczni; ręka zdołała zadziałać swoją magią). Agencje regulacyjne nie zostały zdemontowane – po prostu ich finansowanie zostało poważnie ograniczone. Funkcja jest następstwem finansowania, a antyprogresywna ideologia została skrytykowana w niewystarczających budżetach na inspekcje i nadzór FDA, odzwierciedlając i utrwalając mniejsze oczekiwania rządu. Anty-progresywne polityki zostały przedstawione jako sposób na obniżenie podatków, tak że, podobnie jak eliksiry medycyny patentowej z początku XX wieku, te dobre rozwiązania nie wyleczyły niczego, ale szybko stały się uzależniające.
W latach 90. globalizacja jeszcze bardziej osłabiła wysiłki zmierzające do zapewnienia bezpieczeństwa dostaw leków. Większość leków, które spożywają Amerykanie, jest obecnie produkowanych poza Stanami Zjednoczonymi, co powoduje, że są one nieco mniej kosztowne, co ogranicza wzrost cen narkotyków. Ale zapomnieliśmy o lekcji Ery Progresywnej, która, jeśli pozostawia się niezaznaczoną, natura ludzka często sprzyja szybkiemu przelewaniu się nad czystym produktem. W systemie, w którym tańszy jest lepszy, a produkcja leków jest rozpowszechniona na całym świecie (a dla produktu takiego jak heparyna, dalej zdecentralizowanego do warsztatów chińskich chłopów przetwarzających wnętrzności ze świni w ich domach), nie jest zaskakujące, że kontrola jakości będzie przegrana
[patrz też: mikrodermabrazja wskazania, janskie laznie basen, dna moczanowa objawy ]

Powiązane tematy z artykułem: dna moczanowa objawy janskie laznie basen mikrodermabrazja wskazania